Droomreis noorwegen

21 juni 2023 - Fjällbacka, Zweden

We kwamen aan in Oslo een hele grote mooie stad.                                                       Maar om een plek te vinden moet je toch buiten de stad zijn en gevonden op 7 km van de stad maar een tocht op de de fiets en heel makkelijk. De volgende dag  door Oslo gefiets en de stad bewonderd wat een mooie gebouwen hebben ze daar ja raakt niet uitgekeken. In de middag een door tocht op catamaran langs de fjorden zelfs minoe mocht mee en vond het nog leuk ook , een hele mooie boot de Capitein zag ons de fietsen op de kade op slot zetten en kwam naar ons toe en zij zet ze maar aan boord dan kunnen ze ook niet gepikt worden heel attent en aardig .Toen we uit Oslo vertrokken reden we naar Nordby,een super groot winkel centrum want het begon te regenen dus dat kwam goed uit de winkels waren allemaal xxl wat een weelde je kan aan alles merken de de nooren goed verdienen morgen trekken we weer verder groetjes van Hans en Henriëtte

1. Han&astrid:
    22 juni 2023
    Hallo kunnen jullie dit nog wel voor houden haha ik begrijp dat het goed gaat dus hou vol want het is zo voorbij de foto's zien er allemaal mooi uit ook de sneeuw zeker als het hier 30+is nu wat beter 24gr dus kortebroeken weer heb dit nu net ontdekt hoe te antwoorden haha nou de groetjes.